INDYWIDUALNE: Komunikacja w social media w procesie poszukiwania pracy

Indywidualny warsztat jest intensywnym treningiem aktywnego poszukiwania pracy. Skupia się na stworzeniu niezbędnych narzędzi (CV, profilu linkedin), wskazaniu i omówieniu wielu funkcjonalności, których znajomość i użycie wpływa na efektywność szukania pracy.  Warsztat dostarcza praktycznych umiejętności. Uczestnicy od razu po warsztacie są gotowi do takich czynności jak:

  • sprawdzenie CV
  • sprawdzenie profilu linkedin

– wskazanie funkcjonalności profilu

– ustawienia profilu wpływające na efektywność szukania pracy

– hasztagi

  • określanie targetu potencjalnych kandydatów
  • posługiwanie się profilem linkedin:

– budowanie sieci wartościowych kontaktów

– szukanie ofert pracy

– szukanie treści z ofertami pracy

– konstruowanie posta i jego publikowanie w określonym miejscu

– konstruowanie wiadomości do potencjalnych pracodawców

– wzbudzanie potrzeby stworzenia miejsca pracy u potencjalnego pracodawcy

  • FB i jego wykorzystanie w procesie poszukiwania pracy

– grupy tematyczne

– oferty pracy

– posty

  • Różnice między linkedin a FB w zakresie funkcjonalności w procesie poszukiwania pracy
Cena szkolenia netto
Liczba uczestników On-line
1 299 zł

Prowadzący

Łukasz Radzikowski, psycholog z 17-letnią praktyką w prowadzeniu rekrutacji na wszystkie poziomy stanowisk w branżach: budowlanej, nieruchomości, produkcyjnej (food i non-food), IT & Telco, farmaceutycznej, medialnej, IT&Telco, retail, BPO i SSC. Pracował m.in. dla firm: Hays, HRK, Reed, Alten, od 2011 roku wykładowca w Collegium Civitas. Posiada doświadczenie w konstruowaniu i wykorzystaniu metodologii AC/DC, outplacementu, narzędzi psychometrycznych i badających poziom kompetencji zawodowych, tworzeniu programów naboru talentów do dużych organizacji.

Od 5 lat prowadzi autorskie szkolenia z metod direct search i wywiadu z kandydatem.

Przeszkoliliśmy skutecznie ponad 300 osób związanych z HR