Celem warsztatu jest usprawnienie narzędzi rekruterskich – profili osobistych w social mediach oraz zdobycie wiedzy o ich praktycznym wykorzystaniu w codziennej pracy.
- Weryfikacja profilu osobistego linkedin: treści, ustawienia, grafika, zdjęcia
- Budowanie sieci kontaktów
- Nabycie umiejętności szybkiego, naturalnego efektywnego formułowania wiadomości do kandydatów. (Zrozumienie różnicy między “zajawką”, wiadomością i “inmailem”)
- Przekazanie informacji o technikach wyszukiwania kandydatów na LinkedIn. Słowa kluczowe, synonimy, filtry.
- Boolean search linkedin
- Masowa komunikacja z kandydatami w określonej grupy zawodowej
- Konstruowanie postów z informacją o ofercie pracy, grafika. Filmy
- Rola języka i wypowiedzi w komunikacji z kandydatem
- Triki psychologiczne w komunikacji z kandydatem
- Konstruowanie ogłoszenia z ofertą pracy
- Artykuły na linkedin
- Publikowanie prezentacji i plików PDF
- Rola followersów, komentowania i „polubiania”