Czego nauczymy i co przećwiczymy?
A |
B | C |
– przygotowania do aktywnych poszukiwań – definiowania konkurencji – ustalanie źródeł kandydatów np. listy firm w których pracują potencjalni kandydaci – ustalanie kluczowych lub możliwych do zmiany wymagań na danym stanowisku – kreatywnego zdobywania danych kandydatów |
– skutecznego i nieszablonowego ogłoszenia z oferta pracy – skutecznego i nieszablonowego tworzenia postów – skutecznego i nieszablonowego formułowania wiadomości do kandydatów – rozumienia motywacji kandydata do zmiany – szerokiego spojrzenia na kandydata (z jego perspektywy życiowej i jej wpływu na postrzeganie propozycji udziału w rekrutacji i oferty pracy) |
– nawiązywania pierwszego kontaktu telefonicznego |
Cele szkolenia:
- Unikanie błędów w ogłoszeniach
- Nabycie umiejętności szybkiego i efektywnego formułowania wiadomości do kandydatów
- Wskazanie metod motywowania do rozważenia uczestnictwa w rekrutacji.
- Budowanie pipeline kandydatów w procesie rekrutacyjnym
- Rozmowa z kandydatem nieposzukującym pracy w sposób aktywny
- Umiejętność redagowania ogłoszeń i wiadomości.
- Nabycie wprawy, płynności, zdolności przekonywania i pewności siebie.