Dedykowany warsztat

Personal branding

Warsztat oparty jest o wyniki wielu najnowszych badań przeprowadzonych w Polsce i na świecie dotyczących oczekiwań kandydatów odnośnie rekruterów i procesów rekrutacji tzw. candidate’s experience oraz kilkunastoletniego doświadczenia zawodowego trenera.

Podczas warsztatu trener pracuje z uczestnikami na ich profilach w przestrzeni social-media: LinkedIn oraz nad stylem i zawartością komunikacji z kandydatem.

  • Pokażemy jak efektywnie budować wizerunek swój i firmy w social media.

  • Uczestnicy dowiedzą się jakie możliwości oferuje LinkedIn w zakresie wyszukiwania kandydatów.

  • Pokażemy jak efektywnie budować sieć kontaktów.

Program warsztatu

Cele

Uzyskanie informacji na temat korzyści płynących z nabycia umiejętności aktywnego poszukiwania kandydatów.

Weryfikacja profili osobistych i treści w nich zawartych.

Przekazanie informacji o możliwościach wykorzystania profilu firmowego do popularyzacji firmy jako pracodawcy.

Rola followersów.

Przekazanie informacji o technikach wyszukiwania kandydatów na LinkedIn.
Słowa kluczowe, synonimy, filtry.

Przekazanie informacji o konstruowaniu postów, eksporcie postów, “lajkowaniu”, trendach w wizualnej stronie postów.
#hashtagi.

Nabycie umiejętności szybkiego, naturalnego i efektywnego formułowania wiadomości do kandydatów.
Zrozumienie różnicy między “zajawką”, wiadomością i “inmailem”.

Zdobycie wiedzy o możliwości masowej komunikacji z kandydatami określonej grupy zawodowej.

Przekazanie informacji o tym, jak działa LinkedIn, kto ogląda opublikowane posty oraz jak wpływać na ich popularność.

Ustalenie komunikacji w zakresie publikacji na LinkedIn.
Ustalenie potrzeb firmy w zakresie działań na LinkedIn.
Ustalenie ram czasowych publikacji.

Uzyskanie informacji na temat korzyści płynących z nabycia umiejętności aktywnego poszukiwania kandydatów.

Korzyści

Uczestnicy mówią o swoich oczekiwaniach, co pozwoli dostosować program warsztatu i sprawić, aby każdy otrzymał taki zasób umiejętności i wiedzy jakiego oczekiwał.

Uczestnicy uzupełniają we właściwy sposób swoje profile osobiste o informacje niezbędne w procesie personal brandingu.

Uczestnicy dowiedzą się jakie publikowane treści są efektywne i budują wizerunek firmy.

Uczestnicy dowiedzą się jakie możliwości oferuje LinkedIn w zakresie wyszukiwania kandydatów.

Jakie koszty są z tym związane.

Jak budować sieć kontaktów.

Nabycie umiejętności sprawnego zarządzania treściami.
Zrozumienie związku marketingu z HR.
Zrozumienie roli “lajków”.
Umiejętność weryfikowania popularności postów.

Eliminacja zbędnego słownictwa, dostosowanie komunikatu do kandydata, tricki słowne.

Sprawne posługiwanie się masową komunikacją z kandydatami.

Używanie #hashtagów, słów kluczowych, zrozumienie algorytmów LinkedIn.

Usystematyzowanie wiedzy i odpowiedzialność.

Ćwiczenia

Na przykładzie omówione zostaną poszczególne części profili osobistych (jest ich kilkanaście).

Ćwiczenie z ułożeniem posta na dany temat np. o szkoleniu.

Zadanie z użyciem realnych bieżących rekrutacji firmy.

Ćwiczenie ze stworzeniem posta na zadany temat.

Ćwiczenie z formułowania wiadomości przez każdego uczestnika.

Ćwiczenie wyszukiwania oraz używania grup tematycznych w komunikacji z kandydatem.

Dyskusja na przykładzie posta.

Pisemne podsumowanie.

Już od 999 zł / os.

Cena netto.

Zależna od wskazanej liczby uczestników,
formy warsztatu oraz elementów pakietu warsztatowego.

Pakiet warsztatowy

W ramach realizowanych przez nas warsztatów zapewniamy:

  • Materiały szkoleniowe elektroniczne / drukowane

  • Analiza potrzeb szkoleniowych

  • Dostosowanie programu do branży

  • Certyfikat elektroniczny / drukowany

  • Ankieta poszkoleniowa

  • Konsultacje poszkoleniowe

Wyceń warsztat

Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę wraz z programem dostosowanym do Twojej branży oraz potrzeb.